Kristína má viac ako 5 rokov skúseností v oblasti marketingu a brandingu. Je zodpovedná za marketingové, PR aktivity a rozvoj značky Cushman & Wakefield Slovensko.
Trh logistiky čoraz viac ovláda myšlienka udržateľnosti. Budúcnosť sa sústreďuje na inovácie umožňujúce ekologickejšie prístupy a efektívnejšie procesy. Dôležitými faktormi sú technológie, obchodné praktiky nájomcov a ďalšie aspekty, ktoré ovplyvnia rozhodnutia podnikateľov pri rozvoji logistických centier. V článku preskúmame vplyv udržateľnosti na dlhodobý rast spoločností.
V prvej polovici roka 2024 došlo k ďalšiemu poklesu prenájmovej aktivity v industriálnych budovách. Prenájmová aktivita v Európe však stále zostáva nad predpandemickým priemerom 30 miliónov m² ročne. Výrobcovia sú naďalej kľúčovým zdrojom dopytu. Najmä v krajinách strednej a východnej Európy, vrátane Slovenska, sa realizuje viacero významných projektov zameraných na presun výroby bližšie k domovským trhom – tzv. Nearshoring.